Thursday, July 2, 2015

#nattåpent


Jeg elsker salgsdager. Og da mener jeg ikke at jeg elsker å handle, men jeg elsker å være i butikken og SELGE. Jeg har aldri i mitt liv jobbet i en butikk før, jeg ma innrømme at det kan bli slitsomt - det er fantastisk fin sommervær ute og selvfølgelig hadde jeg likt a kose meg i sola, men jeg må også si at det er gøå være i butikken nar det er salgsdager. Først var det Lillehammerdagene (da var det jo trist at en kjole ble borte, men...) og nå nattåpent. Det bugner av folk i byen, alle er i godt humør, kommer inn i butikken og handler. 




Vi begynte dagen med en liten tur på byen - for Ida våkner jo klokken seks og vi måtte jeg ønsket plukke litt markblomster uansett.


Og da var vi klare. 
     


Prøvde å være litt kreativ med å gi rabatt.

I går skrev jeg i Pere ja Kodu barnemote bloggen om olabukser og måtte bare vise at jeg elsker jeans shorts om sommeren. Fineste plagget jeg vet. Bortsett fra kjoler kanskje. Og olabukser;) 


I dag hadde Ida siste dag på jobben;)  I morgen skal vi ta en jentetur til Oslo og da til Stockholm - hun skal ha en liten pause fra meg og være sammen med pappa. Det blir sa koselig å være sammen som familie igjen for noen dager. Vi holder butikken stengt grunnet oppussing. 


Gleder meg til neste gang det er salgsdager i Lillehammer:) 



No comments:

Post a Comment