Sunday, June 22, 2014

Siis kui me Marekiga trenni tegema hakkasime



Me oleme nüüd Marekiga koos 22 päeva teinud kõhulihastele harjutusi. Seda "30 päeva väljakutset", et alustad 20ga, lisad iga päev viis harjutust ja kuu lõpuks teed mingi 120 tõstet/tõmmet või mina ei tea, kuidas neid liigutusi nimetatakse. Sport on mulle võõras. Spordiga seotud terminid samuti. Aga te ju saate aru, millest ma räägin?

Igatahes olime me jõudnud 70ni kui Marek ütles, et vsjoo, tema ennast enam ei tapa, et see pole inimlik. Tema hakkab iga päev 50 tegema. Olgu, ütlesin mina ja tegin oma 70 ära. Järgmisel päeval tegin ma 75. Nii nagu peab. Marek alustas ka. Ütles, et tema teeb 50. Nii nagu lubas. 
Nõrk, vastasin selle peale mina, et alla annad ja katki jätad. Ei anna ju alla, raius Marek. 
Aga selle ürituse jätad ju pooleli, lisasin mina. 
Juba järgmisel hetkel otsustas Marek, et kui mina juba oma 75 tehtud sain, siis saab tema ka hakkama. Saigi. Järgmisel päeval, kui mina tegin järjest 40 harjutust, pidi tema ilmtingimata tegema 45. Kui mina ülejäänud tegin kümne kaupa, pidi tema tegema vähemalt 11 tükki järjest. Ja kui mina sain oma 85 enne tehtud kui tema, pidi tema tegema 92 harjutust. Sest ta jaksas ja ta pidi minust rohkem tegema. 
Ta peab minuga alati kõiges võistlema. Ka töö tegemises. Kumb saab kiiremini koristatud. Kumb saab rohkem rohitud, rohkem tapeeti maha võtta... Mul ei ole midagi selle vastu, et ta mind töötegemises võidab. Ja tegelikult ka trennitegemises. 

                           Meil on jäänud veel kaheksa päeva. Täna on 90 harjutuse päev. 

                 
                             
 
                   Kusjuures natuke on isegi juba tulemust näha. Natuke. Aga asi seegi. 

7 comments:

  1. Väga tublid!

    Muuseas - üks hea, aga väga vähe aega nõudev kõhulihasteharjutus, mille puhul on rohkem kui üks ületrumpamisvõimalust:
    Istu põrandal vmt kõvemal pinnal, siruta mõlemad käed sirgelt õlakõrgusele, kõverda jalad natu-natukene ja tõsta kannad maast sentimeetrikõrgusele. Mida kõveramad jalad, seda lihtsam, ületrumpaja hoiab jalgu täitsa sirgelt. Samamoodi on lihtsam, kui jalad maast veidi kõrgemal hoida. Kolmest minutist piisab, aga mina nii kaua enamasti hoida ei jaksa, juba minut aega võtab võdisema, teen kahes osas. Seega saab trumbata ka ajaga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahjaa, selg peab ka sirge olema.

      Delete
    2. Proovisin. Sekundi püsisin,siis kukkusin pikali nagu tühi kott:)

      Delete
  2. Tegelikult ei saa aru, mis harjutusest sa räägid ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Guugl ütles, et see olla istessetõus

      Delete
  3. Arst kunagi küsis, et kas istel käidud? No tõesti! Aga spordikauge inimesena juhtusin täna hommikul telekast nägema mingit H.Hermaküla juhitud saadet. Selles üks spetsialist ütles, et kui teha selili olles harjutusi kõhulihastele, siis peaks hoidma põlved kõverdatult, sest muidu tekitab lihast mitte sinna, kuhu ilmselt soovitud on, vaid natuke allapoole. Ma tõesti ei saanud väga täpselt aru, aga selline asi jäi lihtsalt kõrvu ja seepärast on mõistlik harjutuste kohta täpsemalt uurida. Nii igaks juhuks ütlen :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me sattusime ka seda saadet vaatama:)

      Delete