Friday, June 6, 2014

Ajalooline hetk ehk Sheinside kleit minu blogis ehk pimeõhtusöök Diibis




Ehk siis... Ma olen ju teada-tuntud Sheinside kleitide "fänn" ja kui eile Mariann teatas, et tema tuleb pimeõhtusöögile just seda imelise firma kleiti kandes, mõtlesin ma jälle kord vaimukas olla. Minu blogis saab olema Sheinside postitus. Ja siin see ongi. Ajalooline hetk. Palun! (Kui keegi aru ei saa, siis ofkoors on see kleit Marianni, mitte minu seljas;)


Pilt on pärit eilselt Diibi pimeõhtusöögilt. Peab ütlema, et oli äärmiselt meeleolukas üritus. Ei ole muidugi lihtne silmad kinni süüa, aga...kogemus oli see kindlasti. Ma loodan siia postitusele varsti  lisada ka Keiu arvamuse.








Pimeõhtusööke me ilmselt enne sügist küll uuesti ei korralda, aga sööma võiksite meie juurde ikka tulla. Ka silmad lahti:) 
Kui pimeõhtusöök teile huvitava kogemusena tundub piltide pealt ja te olete plaanimas sünnipäeva, firmapidu või mõnd muud vahvat istumist, siis küsige julgelt. Me saame teile pimeõhtusöögi korraldada.   Ja ärge kartke, nälga ei jää. Kahvel koos toiduga leiab suu päris kenasti ülesse. 

Fotod SL Õhtulehest: http://www.ohtuleht.ee/582892/video-pimeohtusook-kalamajas

No comments:

Post a Comment