Saturday, August 30, 2014

Ime on sündinud!


Ida läks magama enne kella kümmet. Mõne aja pärast ärkasime me ta trihnumise peale. Noh, mis siis kell on, mõtlesin ma. Üksteist? Üks? Kui ma kella vaadates nägin, et see oli pool neli, ei suutnud ma seda uskuda. Kell oli pool neli ja Ida ärkas esimest korda. Igaks juhuks küsisin ma Marekilt üle, kas see tõesti on esimene kord, sest paar korda on varemgi juhtunud, et mulle tundus, et Ida magas, aga tegelikult oli ta iga tunni tagant häält teinud. Ma lihtsalt olin nii väsinud olnud, et isegi ei kuulnud. Seekord ei olnud nii. Ta tõesti ärkas esimest korda. See teeb viis ja pool tundi järjest magamist!


Edasi magas ta täiesti rahulikult kella kuueni. Saate aru! See teeb vaid ühe ärkamise öö jooksul. Ma tahaks kohe rõõmust tantsida.


Samas...ma ei julge liiga ka loota. Võib juhtuda, et see oli vaid õnnelik kokkusattumus. Ma püüan rahulik olla. 






7 comments:

  1. Jätsite lapse rahule oma öise toitmise- ja muu segamisega ning ta sai lõpuks ometi rahulikult magada :)

    ReplyDelete
  2. Ma vaatan neid lõike ja tunnen su rõõmu :)

    ReplyDelete
  3. http://www.perekool.ee/index.php?id=36679&class=forum_schnell&action=view_post&post=10368736 oled seda teemat näinud?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, päeval avastasin. Kuna ma seal vastata ei saanud, siis vastasin blogis:)

      Delete