Monday, August 4, 2014

Ikka ikka, mina ka! Pean teisi ahvima


Leidsin Katre blogist sellise toreda nimekirja, et pean kohe ahvima:) Muidugi esimese hooga, kui ma nägin pealkirja "hetke nimekiri", mõtlesin ma, et oh issand, jälle üks wishlist, et tahan seda ja toda, sellelt ja tollelt kodulehelt, aga näe eksisin. Hoopis üks tore nimekiri oli.

****
Teen: Koristan, sest kodu on lihtsalt nii must ja sassis.Või pigem pean koristamisest pausi, põrandad kuivavad. Kas te teate, et mulle meeldib ohutaval kombel puhas ja koristatud kodu, aga ma ei ole väga suur koristamise fänn? Ma ei suuda teha sellist puhastust nagu Marek, et iga nurk on üle käidud, mina koristan nii, et üldmulje jääb viisakas. Nii et, kallid sõbrad, kes te mulle lähiajal külla olete tulemas, palun olge nii armsad, ärge diivani alla ja teleka taha vaadake, ma tõepoolest ei ole sealt koristanud. Tehke nägu, et mu kodu on puhas, ma tunnen siis ka end hea ja tubli naisena.
Söön: Lindströmi kotlette värske kartuli ja murulaugu-hapukoore kastmega
Joon: Anonüümse alkohoolikuna valget veini *
Ootan: Hommikusöögikursust. Mul on nii hea meel, et huvilisi on, et me ei pea koos Thorleifi ja Tinega keset Ussipesa kööki seisma ja mõtlema, et kuhu siis kõik osavõtjad jäid.
Ei oota:Talve. Minu jaoks ei saa kunagi liiga palav olla.
Loen: Päikesekuningast ja tema naistest.
Tahan: Reisile minna. Mul oli plaan augustis Brasiiliasse minna. See jääb ära. Ei ole lihtsalt võimalik. Hetkel. Aga reisile tahaks ikka minna. Lähisihtkohtadest meeldiks mulle Berliin.
Näen: Puhast kodu. Või pigem puhast esimest korrust. Minu puhast. Mitte Mareki puhast. Mul on tunne, et kui laps on majas, siis ei saagi elamine enam 100% korras olla. Igal pool on tema asjad.  Kõige tipuks on hetkel elutoas ka tema reisivoodi ja meie voodiasjad, sest me magame alumisel korrusel. Ülemisel korrusel on nagu saunas.
Vaatan: Hommikuti "Kuni surm meid lahutab", kuigi olen neid kõiki osasid näinud. Mulle meeldib see sari. Meenutab natuke minu ja Mareki suhet. Lovely lady and grumpy old man- tüüpi-suhe; ) PS: Kui keegi kusagil näeb tekstiga "a lovely lady and a grumpy old man live here" jalamatti, pritti pliis, andke mulle teada. Ma kunagi Oslos nägin, aga ei raatsinud ära osta. Nüüd otsin juba pikemat aega sellist jalamatti/uksesilti. Siiani tulutult.
Kuulan: Dagöt. Neljapäeval läheme me kontserdile.
Mängin: saamatut naist;)
Kannan: Ruudulist vintage suvekleiti.
Otsustan:Korraldada iga kuu vähemalt ühe Moepühapäeva Diibis. Need on lõbusad.
Soovin: Seda ei saa veel öelda. Kui see teoks saab, küll ma siis ütlen.
Tahan osta: Pesu. Ilusat pesu ei saa kunagi liiga palju olla. Mulle väga meeldivad näiteks Bon Bon asjad, kuigi pean kahjuks tunnistama, et kvaliteedis olen natuke pettunud. Aga pesu on ilus. 
Naudin:
 Suve.
Meeldib: Soojad ilmad, päike.
Ei meeldi: Rumalus, valskus, kahepalgelisus. 
Imestan: 
Kui imelikud on tegelikult inimesed, heas ja halvas mõttes.
Loodan: Et ühel ilusal ööl avastab Ida, et magamine on maailma kõige parem asi.
Vajan: Uusi köögikappe, uusi kardinaid garderoobi. Ja et keegi hea inimene tuleks ja paneks meile tänavakivid ära. Need, mis juba aasta aega ootavad, aia taga. Liiv, kruus ja kivid on olemas. Kui saaks aega ka osta, vot see oleks vahva. Vabatahtlikke on appi tulema? Kes hingehinda ei taha selle tillukese töö eest?
Tunnen: Rahulolu. Sellist kummalist rahulolu. 
Nuusutan: Väljas kuivanud värskelt pestud padjapüüri.
Märkan: Et kodus on ikka nii palju teha.  Kuna me selle maja ära värvime? 
Tean: Et saab vaid paremaks minna.
Mõtlen: Et ehitusmaterjalid maksavad liiga palju. Ühe totaka kuuri (ja ajutise sauna) ehitamine läheb maksma sama palju kui väiksem maja. Lisaks mõtlen ma, et kus kurat on mu küünekäärid. Ma tahan Ida küüsi lõigata. Ma ei kannata pikki küüsi. Need ajavad mind endast välja. 
Naeran: Suhteliselt palju. Igasugu asjade üle/peale.  Hetkel näiteks selle üle, kuidas Ida pin-kalkulaatorit käes hoiab ja omaette vaikselt podiseb. Nagu väike Smeagol. Teate küll, Sõrmuste isandast. 
Imetlen: Ettevõtlikke ja tegusaid inimesi.
Armastan: Iseennast ülekõige:D Olgu olgu, oma perekonda ka. 
Igatsen: Aegu kui magada sai. Või hommikul niisama rahulikult voodis lebada ja raamatut lugeda. Mul on hetkel pooleli kolm raamatut. 

                               

* igaks juhuks mainin ära, et veini ei joo ma esmaspäeva hommikul kell kaheksa. Postitus sai eile õhtul kirjutatud:)


8 comments:

  1. Ma vist peaks viisakas olema ja ette hoiatama, et mul vist üks wishlist ikkagi on tulekul seoses läheneva sünnipäevaga ja selle sünnipäevasoovidega. Sellel puhul on ju natuke andestatavam? :D

    ReplyDelete
  2. Ma ei teagi nüüd, sõltub:) kui on selline wishlist, et "appi, ma leidsin maailma kõige ägedama kleidi/auto/juukseharja (link tootele), minu telefoninumber on xxx ja lähim smartpost xxx ja ma oleks nii üllatunud kui keegi mulle selle kleidi/auto(võtmed siis ilmselt)/juukseharja saadaks", siis saaks vist tsips norida küll:D

    ReplyDelete
  3. Teil on väga armas, hingega tehtud kodu. Kogu aeg vaatan ja ahhetan. :) Jaksu edaspidiseks! Tean omast käest, et kodu üles ehitamine (just selliseks nagu ideaalis peaks olema) on väga aeganõudev ja stressirikas aeg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! Eile just istusime õues ja arutasime, et huvitav, kuna kõik saab selliseks nagu me oma ideaalis tahaksime ja jõudsime järeldusele, et vist mitte kunagi:D

      Delete
  4. http://www.amazon.co.uk/Lovely-Lady-Grumpy-Coir-Doormat/dp/B004WZDSE4 ;)

    ReplyDelete
  5. Marek äkki tahaks hoopis sellist:
    http://www.amazon.de/gp/product/B006X3NBE0/ref=s9_simh_gw_p201_d0_i1?pf_rd_m=A3JWKAKR8XB7XF&pf_rd_s=center-2&pf_rd_r=1Z9MYN9FVJQ4G9X3569D&pf_rd_t=101&pf_rd_p=455353807&pf_rd_i=301128

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahh, päris hea! Teemasse läheks ju kah paremini;)

      Delete
  6. Tegin ka eile sama postituse ja vaatan, et üks asi on meil isegi sama. Nimelt uue pesu ostmine :D


    www.minajamuud.blogspot.fi

    ReplyDelete