Tuesday, September 24, 2013

Konkurente kaemas @Sesoon

Sesooni kohta olen ma kuulnud vaid kiidusõnu. Ja ka seda, et Diip´il saab ikka väga raske olema, kui selline konkurent nii lähedal on. "Ei saa olema kerge ülesanne Sesooniga võistelda," on inimesed mulle pead vangutades öelnud ja püüdnud selgeks teha, et oleme ikka puhta puudulikud, et julgeme üldse veel ühe restoran/kohviku avamisele mõelda.
(Lisaks sellele olen ma kuulnud arvamusi, et "niikuinii läheb teie üritus p...e" või et meie koht/koha nimi/olemus/logo on "liiga wannabe" ja tuhat teist kurjakuulutavat kommentaari.)

Aga tagasi Sesooni juuurde. Ma olen mitmeid kordi tahtnud sinna sööma minna, kuid kunagi ei ole mul õnnestunud lauda broneerida. Koht on alati olnud broneeritud. Järelikult popp koht. Seda enam oli mul hea meel kui me laupäeval Marekiga nii vara linnas olime, et saime hommikusöögiks seada sammud Kalamaja popimasse kohvikusse. Ja laua me ka saime.

Ma ei tea, miks, aga ma olin alati arvanud, et tegu on tillukese ja hubase kohvikuga. Seepärast olin ma üllatunud kui sattusime hoopis suurde moodsasse bistroosse.


Väga kihvti bistroosse, aga sugugi mitte kohta, kus ma kujutaks ette end õhtul sõbrannadega veinitamas. Lõunatamas, jaa, kindlasti. Eriti kui ma juhtuks selles piirkonnas töötama. Moodne ja soodne. Ideaalne lõunastamiseks.

Toidu valimisega oli meil ka veidike raskusi. Kell oli veel liiga vähe, et praadi sööma hakata, niisiis pidime endale midagi sobivat leidma eelroogade seast. Ka see osutus keerulisemaks kui me oleksime tahtnud, aga samas ei saa selles süüdistada kokka ega menüüd. Me lihtsalt olime sel hommikul mingil teisel lainel. Lõpuks otsustasime me heeringaga krõbeda kadakaleiva ja kõrvitsapestoga pärmitaignakulklite kasuks. Kuna me olime juba natuke toidukoha valikus pettunud, siis ega me suurt ka toidust ei oodanud. Oma negatiivses ootuses pidime me siiski pettuma. Toit maitses väga hea! Eriti kõrvitsapesto. Ma sain aru, miks Sesooni kiidetakse.


Samas pean ma ütlema, et tagasi ma enam ei kipu. Kui siis nagu juba öeldud vaid lõunatama. Natuke tabamatuks jääb mulle Sesooni kui kõige popima ja alati broneeritud koha fenomen.

2 comments:

  1. Kas sa oled oma arvamuses ikka täiesti aus? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, käsi südamel aus:) ju ma lihtsalt ootasin midagi muud ja eelistan pigem teistsuguseid kohti. Või ei oska siis head kohta hinnata. Seegi on alati üks võimalustest;)

      Delete