Friday, April 26, 2013

Getter Jaani postitus kustus lihtsalt ära:(

                                                                                 Uuesti enam ka kirjutada ei viitsi. Aga lühidalt. Et kuigi Getter Jaani mulle tegelikult ei meeldi, siis SNKT saate põhjal pean tõdema, et ta oli väga tubli ja Michael Jacksonina oli ta täitsa võitu väärt. Ma nägin pühendunud ja julget noort naisterahvast, mitte lihtsalt muidu pigem Laulukarussellile sobivat esinejat.

Esimest, ja võib-olla ka viimast, korda julgen ma öelda, et mulle Getter meeldis. Tubli väike tüdruk;) Ja negatiivsed kommentaarid panid mind imestama.

Ma viriseks palju rohkem hoopis Inese kallal. Veidike huumorimeelt ei tule kunagi kahjuks. Ja oskust enda üle naerda. Kellelegi. Aga Inesele oleks neid oskusi ikka lausa kuhjaga vaja. "Sellist kleiti ja sellist taljet pole mul küll kunagi olnud" - kommentaar oli ikka väga piinlik kuulata. Kes sinust korraga printsessi tegi?

PS: Ja aitäh, Mae, et sa minuga ühel meelel oled. Vähemalt ei ole ma ainuke, kes nii arvas:)

1 comment:

  1. Ohhh see SNKT. Kuskilt ei läinud see mööda nagu ma näen :)

    ReplyDelete