Monday, May 2, 2011

Pildikesi Paunverest

Ussipesa idüll - lihtne ja piisav põhjus, miks Ussipesa on kõige parem koht maailmas. Kodus on ikka hea olla...

Kuna üksinda pole laevas niikuinii mitte midagi tarka teha, siis möödus volbriöö seekord selliste kaaslastega. Pool veinist ja juustust jäi alles, sest ma jäin enne lihtsalt magama. Ega ma väga ei kurdagi... laevasõit läks ka kiiremini...

Tänu Oslo Koplis (või Lasnamäel või mis iganes kummaline linnajagu see oli) jalutamisele, on mu jalakestel sellised villid, et normaalselt oleks ma suuteline kõndima vaid paljajalu...aga kuna tööl oleks kingadeta üsna veider käia, siis pean ma mõnda aega vigase pruudi kombel ringi lonkama. Kedagi teist ei saa ka süüdistada, kuigi tahaks.
Mystery solved: Ma olen alati mõelnud, et miks mu'lt pidevalt küsitakse, mis sul viga on, kas sul on paha tuju, kas sa oled tige, miks sa nii kuri oled jne jne jne. Kui ma tõepoolest kogu aeg nii kortsus kulmuga olen, siis pole ju midagi imestada... ma ise küsiks ka...

No comments:

Post a Comment