Tuesday, May 10, 2011

Mõttetalgud



Kui igal pool mujal peeti laupäeval talgusid, siis mõtlesime meiegi Ussipesas, et ajame rahva kokku ja teeme tibake tööd. Rahvas sai kokku. Aga tööd me küll ei teinud. Mina vähemalt mitte. Ja kui ma õigesti mäletan, siis teised ka mitte. Kui just grillimist ja veini joomist töö tegemiseks nimetada ei saa? Vist ei saa. Ju? Aga...kuigi mul on tsips kahju, et aeda teha ei jõudnud, siis ega ma väga ei kurda. Mulle meeldivad sellised talgud, kus mitte midagi tegema ei pea;) Ja nii jube tore vahva oli üle pika aja koos istuda ja lihtsalt niisama päikese käes praadida. Joodikupäevituse saime me talgutest küll kõik.
Ma ei tea, kelle toidublogist ma baklažaanivormi retsepti kitsejuustu, mozzarella ja vahukoorega (kalorid, kalorid, need maitsvad kalorid! ) leidsin, aga igal juhul aitähhh sellele inimesele. Minu uus lemmikroog on sündinud. (ps: ei soovita neile, kes kehakaalu pärast muretsevad, nii et Kai ja tilluke Delisa hoidke sellest roast küll heaga eemale!) Vaene Janek, nüüd ootab teda lisaks igas variandis suvikõrvitsale veel ka baklažaan!
Õhtul ootas meid kõiki ees improvisatsioonikontsert (või "kontsert") Janeki ja Joeli esituses. Diip rahvamuusika süntesaatoril. Küll on hea, et me ei ela linnas! Ja küll on hea, et süntesaatori saab vaikima kui juhe meeste eest lihtsalt ära peita. Tund aega diipi rahvamuusikat kohises mu kõrvus veel ka järgmisel hommikul.
Vene muusikat kuulasime ka jälle. Kuigi vaid kaks laulu. Sest "lapsed" vaatasid meid sellise hirmunud pilguga nagu oleks me nüüd küll lõplikult ära pööranud. Me halastasime neile. Aga enda jaoks otsisin ma ikka jälle netist sõnad ka valmis:

Когда закончатся полёты первых ласточек,
и ты усталая придёшь к себе домой.
Увидишь из окна слова из ярких лампочек,
я напишу тебе «не бойся я с тобой».
Мы можем быть только на расстоянии и невесомости,
хочешь упасть, я неволить не стану, хочешь лететь, лети.
Но я тысячу раз обрывал провода,
сам себе кричал, ухожу навсегда.
Непонятно как доживал до утра, салют Вера
Но я буду с тобой или буду один,
дальше не сбежать ближе не подойти.
Прежде чем навек поменять номера, Салют Вера.
Ты не сбываешься, хоть снишься в ночь на пятницу,
не отзываешься не на один пароль.
Не ошибаешься, и мне всё чаще кажется,
что ты посланница неведомых миров.
Мы можем быть только на расстоянии и невесомости,
хочешь упасть, я неволить не стану, хочешь лететь, лети.
Но я тысячу раз обрывал провода
сам себе кричал, ухожу навсегда
непонятно как доживал до утра, салют Вера
Но я буду с тобой или буду один
дальше не сбежать ближе не подойти
прежде чем навек поменять номера, Салют Вера

No comments:

Post a Comment