Thursday, December 27, 2012

"Once again, we come to the holiday season - a deeply religious time that each of us observes, in his own way, by going to the mall of his choice."

Ma olen pühadest täitsa väsinud. Või ütleme siis nii, et tegelikult olid kõik need päevad vahvad ja toredad ja lõbusad, aga eile õhtuks, kui me lõpuks jõulutiirult punnis kõhtudega koju jõudsime, tundsin ma, et nüüd on küll hea lihtsalt niisama olla. Kahekesi. Vaikuses. Küünlavalguses. Veini juues.


Aga muidu mulle jõulud meeldivad. Tegelikult ka.


Eriti kui sellega kaasnes sel aastal otsus  kinkide pärast mitte mööda poode tormata, hiljem ahastuses oma pangakontot vaadata, vaid lihtsalt kulgeda. Vooluga kaasa minna. See tuli meil hästi välja. Ja ekstraboonusena ei pidanud ma tervelt viis päeva söögitegemise pärast muretsema. Oli vaja ainult vaikselt ägisedes koju veereda:)









2 comments:

  1. Kas Hugo on kenasti kodus?

    Nägin lihtsalt seda teemat ja kuna ega ma ei mäleta, kus kandis te elate, hakkasin muretsema:
    http://www.perekool.ee/index.php?id=36679&class=forum_schnell&action=view_post&post=9510594

    ReplyDelete
  2. Jah, Hugo on imekombel (sülitan nüüd kolm korda üle õla) hea lapse kombel kodus püsinud. Ehk aitas tõesti elektripiire, mille funktsioonist ta küll valesti aru sai ja juba teisel nädalal ära kaotas, sest pärast seda olukord muutus:)

    ReplyDelete