Monday, October 11, 2010

Lapsesuu


Ei, seekord ei räägi ma oma lapsesuust, kuigi ka sealt tuleb ikka ja jälle pärleid. Seekord räägin ma hoopis pisikesest Martinist, kes ühel ilusal hetkel tahtis teada, mis asi reetur on. Kuidas seda seletada, mõtlesime me tillukese Delisaga. Nii et laps aru saaks?
"Noh, see on näiteks nii, et kui sa mulle ütled, et mina olen su parim sõber ja siis teistele räägid, et hoopis Maria on su parim sõber," selgitas Delisa.
"Kas see on siis nagu valetamine?" küsis Martin asjalikult.
"Jah, põhimõtteliselt küll," noogutasime me Delisaga.
Pärast väikest mõttepausi, lausus pisike Martin asjalikult: "Aga kas teie mehed on siis ka reeturid?"
"Miks?" jäime me hämmingus talle otsa vaatama.
"Nad pidid ju meile õhtul järgi tulema, aga ei tulnud, läksid hoopis sauna!"
Nojah...pisike Martin oli aru saanud, mis või kes on reetur:)
Pisike Martin oli veel natuke aega tasa, mõtles midagi ja ütles siis: "Teeme neile tagasi, ütleme, et lähme neile järele, aga tegelikult ei lähe!" ning naeris rahulolevalt.
Pisike Martin on tore poiss!

No comments:

Post a Comment