Monday, September 7, 2009

Vaata et läbi müüdud


Müügiaruanded ja – numbrid on toredad. Eriti kui need on positiivses mõttes üllatavad. Pidin siin alles hiljuti kerge šoki saama, kui Rahva Raamat raamatuid juurde tellis. Esiteks arvasin, et neil on ehk arvutiprogramm sassi läinud, aga kui nad ikka jonnakalt raamatuid juurde küsisid, pidin end ikka kokku võtma ja kirjutama, et „vabandust, mul ei ole enam rohkem raamatuid enda käes...et äkki saate kuidagi hakkama, erinevatest poodidest kokku komplekteerida või nii...?“ Ma vastust lausa kartsin, et äkki ikka olen valesti aru saanud, jube piinlik oleks olnud. Aga kui vastuseks tuli: „Panen märke juurde, et tiraaž läbi müüdud“ jäin huviga müügiraporteid ootama. Krt kuidas aeg venib kui midagi ootad! Lõpuks siis ometi sain poe tulemused teada – olin lausa jahmunud, meeldivalt üllatunud, arvasin, et ei oska lugeda.
Kui Apollost ka positiivsed numbrid tulevad, no siis ma ei tea, mida ära teha. Võiks lausa mõned päevad hea olla;)

No comments:

Post a Comment