Tuesday, September 22, 2009

Virisemine jätkub


Ega ma siis ainult töö juures ei virise. Ma virisen vabal ajal ka. Näiteks eile virisesin ma sellepärast, et:
1) selleks ajaks kui ma ärkasin, oli esimene tass kohvi juba liiga jahtunud
2) teine tass kohvi oli liiga kaua liiga kuum, ma pidin liiga kaua ootama, et seda juua
3)Viashit arve on maksmata ja ma ei näinud Meeleheitel koduperenaisi. Rääkimata E!-st
Ma tahan E!-d! Ma tahan Playboy Mansioni, Keeping Up With The Kardashiansi, Kendrat!
4)Kõiki filme riiulis olen ma juba vähemalt 2 korda näinud. Eile läks Terminaator 2 kolmandale ringile
5)shokolaadi ei olnud. Ma tahan nii harva shokolaadi ja siis ka seda ei ole
6)oleksin tahtnud veini juua, aga ei raatsinud. Viimane kodusolev vein on liiga hinnaline, seda tuleb hoida ERILISTEKS SÜNDMUSTEKS
7)3 lehekülge jäi kirjutamata sellest, mis eile lubasin. Mul oli vaja pilte vaadata ja netis surfata
8)ma ei oska oma arvutisse msn-i installida. TAHAN SUHELDA!
9)ma ei jaksa enam köhida ja nuusata. Ma tahan terveks saada!

See oli eilne virisemine. Viimasel ajal olen ma virisenud ka järgmistel põhjustel:
1) valmiskaminad on liiga kallid
2)me ei suuda ära otsustada, kas kamin ise teha
3)me ei suuda ära otsustada, kuidas ise kamin teha
4)me ei suuda ära otsustada, millist kaminat teha
5)me ei suuda otsustada, kas valmiskaminad on ikka liiga kallid
6)ma ütlesin ära ühest tööpakkumisest, sest ma olin kindel, et saan teise
7)ma ei saanud teist tööd, esimest ka enam ei saa
8)kolmandast kohast, kuhu mind intervjuule kutsuti, saadeti mulle siiski vastus "täname kandideerimast, kahjuks ei osutunud te valituks"
9)ma ei käinud seal isegi kohal, ei olnud tollel päeval võimalik minna - kui ei ole võimalik kohe minna, järelikult ei sobi
10) Suur ja Tähtis Ettevõte on ära rikkunud mu CV - ma ei ole enam Juht, vaid Mutrike, mind ei võta keegi enam tõsiselt
11)mul ei ole magistrikraadi.
12)ma tahan uuesti kooli minna. See aasta jäin ma oma sooviga hiljaks
13)mul ei ole lahedaid sügissaapaid. Pika säärega.
14)mul ei ole lahedaid sügissaapaid. Poolsaapaid.
15)ma tahan juuksepikendusi tagasi. Välja kasvav soeng ei ole üldse enam punk!
16)Väikese Asula kosmeetik ei teinud mu kulmusid korda nii nagu ma oleks tahtnud.
17)ma ei viitsi Linna päris kosmeetiku juurde minna
18)mu otsmikul on oma koha leidnud vistrikud. Nad ei taha lahkuda.
19)mul ei ole valged hambad. Ma tahan valgeid hambaid.
20)meil ei ole ikka veel treppi
21)meil on tagumine tuba lõpetamata. Tahan, et see oleks romantiline lilleline külaistetuba
22)Janekile ei meeldi tapeeti panna
23)mina ei oska tapeeti panna
24)Roosi oskab tapeeti panna - tal on nüüd koridoris liiga ilus tapeet.
25)Roosil on ilusate lükandustega kapp, minul ei ole.
26)RR ei ole mulle arveid ära maksnud
27)ma ei tea, kuna ma raha saan
28)ma ei tea, kuhu ma olen kaotanud äriplaani
29)ma ei saa seda EAS-i ära saata
30)mul läheb kogu aeg meelest see Gerda käest uuesti küsida
31)ma ei ole midagi saavutanud. Väga.
32)keegi ei mõista mind
33)mina ei mõista teisi
34)ma virisen liiga palju

No comments:

Post a Comment