Monday, April 4, 2011

Elevil


Õhtul oma meile lugedes, leidsin sealt lõpuks ka ühe vastuse, mida olin pikalt oodanud. Tegelikult küll ainult nädal, kuid teate ju küll, kui midagi väga ootad, siis tundub aeg niiiiiiiiiiiii pikk, nii talumatult pikk. Ma olen üsna ebausklik inimene ja seepärast ei saa ma ka rohkem rääkida. Hetkel. Kuid ütleme siis nii, et nüüd sõltub kõik minu andest ja võimetest. Kas ma tõesti võisin õigel ajal õiges kohas olla?
Ja kui hakkama saan, siis ma LUBAN, et... Ei, tegelikult ma ei luba midagi, sest ma ju tean, et ei suuda neid lubadusi niikuinii pidada;)

ps: pilt on '98 aastast. Siis kui ma Rotary vahetusõpilane olin. Lõbusad mälestused. Tore aeg. Ja arvatavasti tänu millele ma olen täna see, kes ma olen ja kus ma olen.

Ja nüüd pöidlad tugevalt tugevalt pihku! Sest ilmselgelt ei ole ma ainuke...

Ohhhh, ma nii loodan, et saan hakkama!

2 comments:

  1. Et siis kokkutulek, mida plaanid või? Aitan sul pöidlaid hoida - te olite ju üks lahe seltskond. Mul just praegu tuli meelde, et üks Eesti tüdruk, Kadri vist nimi, oli ka n.ö vahetuses, aga tema ei olnud vist Rotary kaudu. Kas temast oled hiljem midagi kuulnud?

    ReplyDelete
  2. Ei plaani kokkutulekut, kuigi ka see oleks ülimalt vahva:)
    Kadrist olen kuulnud küll, ikka tänu Orkutile ja Facebookile, jumal tänatud et need olemas on. Sest tundub ju, et Eesti on nii üüratu suur, et reaalselt kokku saada kuidagi ei õnnestu;)

    ReplyDelete