Wednesday, November 10, 2010

Minu oma "Sind otsides"


Kui keegi veel küsib, miks ma ometi feissbukki kasutan ja üritab mulle selgeks teha kui mõttetu selline sotsiaalne võrgustik on, siis ärge nähke vaeva. Ma armastan feisbukki ja mul on selleks ka põhjust. Feissbukki hakkasin ma kasutama siis kui avastasin sealt Rotary vahetusõpilased, kellega koos Norras olin. Tuletan meelde, et tol ajal ei olnud internet veel kõige levinum ja meiliaadressi omamine ei olnud üldse mitte tavaline (mõelda vaid, et see kõik oli tegelikult vaid 13 aastat tagasi, milline tehnikaareng on selle ajaga toimunud!). Kirjutasime küll, aga ajapikku kontakt kadus. Kuni me tänu feissbukile üksteist jälle üles leidsime.
Norrast ära kolides jäin ma kõige rohkem suhtlema ühe Uus-Meremaalt pärit tüdrukuga. Faylyniga. Me kirjutasime ja helistasime...kuni ühel kenal päeval otsustasin ma Tartust Tallinna kolida. Kuus aastat tagasi. Loomulikult suutsin ma ka tema aadressi ja telefoninumbri kaotada, tema ilmselt kirjutas mulle Tartu aadressile, aga kirjad ei jõudnud minuni. Olen teda ikka üritanud üles leida, aeg-ajalt tema nime guugeldades, kuid tulutult. Kõige hullem oli ka see, et teadsin vaid ta neiupõlvenime. Taylor. Aga ta oli vahepeal abiellunud.
Alles hiljuti kui ma feissbukiga rohkem sõbraks sain ja seda paremini kasutama õppisin, leidsin ma esiteks tänu guugeldamisel, et Faylyn käis Kaiatanga algkoolis, huvi pärast toksisin selle kooli nime ka feissbukki - oh üllatust selline kool oli seal lausa olemas. Kirjutasin sealsesse foorumisse, et selles koolis käis kunagi selline ja selline tüdruk, kas keegi teab temast midagi. Loomulikult ei oodanud ma väga vastust.
Ometigi oli paar nädalat tagasi mu feissbuki kontole tulnud sõnum kelleltki Lisalt, kes Faylynit teadis, teadis ka tema perekonnanime ja ka seda, et tal on feissbukis konto. Otsisin kohe selle Faylyni ülesse. Profiilipilti tal polnud ja seega polnud ma päris kindel, kas see võib ikka sama Faylyn olla. Kirjutasin talle. Mõnda aega hiljem kirjutas tema vastu.
Faylyn oli leitud! Kuus aastat hiljem! Nagu minu oma "Sind otsides":) Ehk siis...kui keegi taibu poleks feissbukki välja mõelnud, poleks ma teda võib-olla leidnud? Või siis oleks see kauem aega võtnud. Jumal tänatud, et kõigil inimestel on selles "mõttetus" sotsiaalvõrgustikus oma konto.
13 aastat tagasi kinkis Faylyn mulle ühe postri, kolimiste käigus läks see kahjuks küll kaduma, aga selle postri mõte on mul siiani unepealt peas - "..and be my friend"!

No comments:

Post a Comment