Tuesday, October 6, 2009

Ya'll Gonna Make Me Lose My Mind Up In Here


Muideks, nädalavahetusel otsustasid Maainimesed Linna peole minna. Natuke ikka tuleb end eluga kursis hoida, muidu tundubki, et elu koosneb vaid Hugo tagaajamisest, kasside toitmisest, põranda pesust ja Meeleheitel koduperenaistest. Ja noh, kuna minu trennis käik piirdus kahe korraga (MITTE laiskusest, vaid sellest, et peres on VAID ÜKS auto ja me elame tsivilisatsioonist EEMAL), siis veidike sheik-sheikimist ei tee kah paha. Raudkannikaid sellest ilmselgelt küll ei saa, aga Joeli tehtud I-M-E-L-I-N-E õhtusöök ehk ei jõudnud tänu sheikimisele mu reitele omale uut elukohta leida. Ehk!

Jah, metsas elades elad tõesti nagu vati sees. Ma vist vaatasin ümberringi toimuvat lausa suu ammuli. Mma nägin:
1) liiga palju alkoholi tarbinud homoseksuaali, kes vihkas mehi ja Kukerpillide saatel lällas
2) liiga palju alkoholi tarbinud soome pereisasid
3) liiga palju alkoholi tarbinud raha teenivaid koledaid naisi
4) liiga palju alkoholi tarbinud soome pereisasid ja liiga palju alkoholi tarbinud raha teenivaid koledaid naisi koosluses
5) liiga palju alkoholi tarbinud eesti puberteete
6) liiga palju alkoholi tarbinud eesti puberteete viinpudelitega
7) „taksot“, mis liiga palju alkoholi tarbinud kliente hotellist „kuhugi“ viis, tagasi tõi mõne aja pärast ja uued kliendid „kuhugi“ viis
8) liiga palju alkoholi tarbinud turisti hotelliseina vastu urineerimas
9) mõningaid koledaid inimesi
10) suht palju ilusaid inimesi.

Eriti palju ilusaid inimesi nägin ma Klubis naiste tualettruumis peegli ees end sättimas. Sellised min 185 cm pikad, piiiiiiiikkade jalgadega, piiiiiiiikkade (blondide) juustega, peeeeeenikesed, stiilsed, perfektse soengu ja meigiga olendid. Mina oma 166,9 cm ja 55,5 kg ei saanudki end nende selja tagant peeglist sättida. A ega seal ka suurt vahet ei olnud, sest perfektset soengut ja meiki olen ma enda küljes näinud enam-vähem ühe korra vist: 24.08.2007

Kuid ega see siis ei takistanud minul ja Janekil muusikat nautimast. Kaugel sellest! ÜLIKÕVA oli, võttis mu lödikannika korralikult sheikima.

Y'all gon' make me lose my mind
up in HERE, up in here
Y'all gon' make me go all out
up in here, up in here
Y'all gon' make me act a FOOL
up in HERE, up in here
Y'all gon' make me lose my cool
up in here, up in here...


Ainult mu Ilus Blond min 185cm-ne sõbranna ja tema mees ei nautinud sedasorti muusikat ja klubi ülemäära palju. Kahju! Ma olen nõus järgmine kord nende valitud muusika saatel puusa nõksutama. Andke mulle paar kokteili ja veel mõni ja ma olen isegi Amigos ja Bonnie&Clyde’is sheik-sheikinud! Ja isegi seda nautinud või nii....

11) ühte suht skeerit taksojuhti nägin ma ka.

See sõidutas meid koju, sõites kogu 40km ühtlaselt rahulikult 60-70km/h, vahepeal teeserva ja vahepeal keset teed. Ja meie hoovist ei tahtnud ta ka kuidagi lahkuda, muudkui seisis seal...Värskendas meiki? Süstis?

No comments:

Post a Comment