Thursday, October 15, 2009

Tanel Janile

Alati on kedagi vaja süüdistada...Täna süüdistan ma Tanel Jani. Tema oli see, kes lubas pangega inspiratsiooni saata, ju siis saatiski, sest öösel ei saanud ma magama jääda - peas keerlesid mõtted, mis oli kindlasti vaja kirja panna. Ükskõik kui palju ma ka lambaid ei üritanud lugeda, ikka ketrasid mõtted üle ja ajasid lambalugemise sassi. Mis mul siis muud üle jäi kui keset ööd alla diivanile kobistada, end teki sisse keerata ja kirjutama hakata. Isegi arvuti tahtis mu'st rohkem magada ja 40 minuti pärast loobus minuga koostööst. Nii ma siis lebasin diivanil, vaatasin lakke ja mõtlesin.
Aga inspiratsioon tuli...ja selle üle on mul tegelikult hea meel. Mis sellest, et une arvelt.
Kunsti nimel ju võib!

2 comments:

  1. Ahaahaaa:D ja mitu lk-d 100-le juurde tuli? :D

    ReplyDelete
  2. Kuna arvuti tahtis magama jääda ja mul tuli ka mõistus pähe, et seda mitte laadima panna keset ööd, siis 5 lk sai juurde kirjutatud kõigest. Aga siiski.....

    ReplyDelete