Saturday, July 19, 2014

Ajalugu Britt Idale



Ma olin peaaegu unustanud, et Britt Ida laulupeo ajal televiisorikasti sattus. Toredad inimesed saatsid mulle sellest hetkest ka lingi.
Ega selles muud midagi erilist ei olegi, kui et ma arvan, et mõne aja pärast on see talle endale päris vahva meenutus. Meenutus esimesest laulupeost. Järgmisel laulupeol on tal kindlasti juba hoopis teised emotsioonid. "Issi, palun ostame mulle õhupalli!", "Issi, emme ei luba mul jäätist osta!" "Issi, ütle emmele, et ma tahan veel siin mängumaal olla!" Ma juba kujutan ette, kuidas nad koos Marekiga mulle kambaka teevad ja oma tahtmise läbi suruvad.
Siiski loodan ma, et ma suudan Britt Idast kasvatada ühe toreda punapõskse eestimeelse lapse, kes laulupeole ei lähe ainult seepärast, et vanemad sunnivad teda kaasa tulema. Ma loodan, et ta nutab koos minuga kui "Ta lendab mesipuu poole" korratakse.




Kadri Liik tuli Londonist sealse eestlaste kooriga | Kultuur | ERR

No comments:

Post a Comment