Friday, February 25, 2011

Selle postituse nimi võiks olla "Miks ma talve armastan* vol 2000"


...aga see poleks enam originaalne, onju? Tegelikult olen ma lihtsalt väga pissed off. Sel nädalal algas "kolme prääniku" 30. juubelite ralli. Kõige pealt Liina. Siis Kai. Mul oli kohe hea meel, et saan neile "head vananemist" soovida olles ise veel alla 30. Ma olen neist ju siiski palju noorem. Tervelt kaks nädalat!
Vihane ei ole ma aga sugugi mitte sellepärast, et juubelid algasid, vaid hoopis sellepärast, et MA EI SAA KUMMALEGI NEIST MINNA. Sest kujutage ette, et just nüüd suutsin ma endale hankida jälle ühe viiruse. Sellise, mis kulmineerus lausa 38,8 palavikuga. Ma isegi ei mäletanud, mida selline palavik tähendas. Tõsi, palavik kadus sama ootamatult kui tuli. Aga see ei tähenda ju, et ma oleks piisavalt terve, et sünnipäevadele minna:( Oleks päris killer-kink mõlemale JUUBLILARILE - "Palun, siin on teile 30.sünnipäevaks tagasihoidlik viirus. Lillede asemel tõin!"
Ma ei tea, kellele ma midagi nii halba teinud olen, et haigused just mind kipuvad üles leidma? Ja kõige valemal ajal? Kas vanaema kootud käpikud ja sokid ei peaks mind külma ja viiruste eest kaitsma?
Ma tahaks kedagi või midagi süüdistada! Kõige lihtsam oleks muidugi süüdistada Janekit, sest temast see kõik pihta hakkas. Aga siis süüdistaks tema mind tagasi, et mina ta pühapäeval romantilisele jalutuskäigule vedasin ja ilmselt sealt meile mõlemile selle kummalise haiguse hankisingi.
Aga keda ma siis süüdistan? Keegi peab ju süüdi olema, et mu plaanid ära rikuti!?

Igatahes...ma siis soovin interneti kaudu kahele JUUBILARIle särtsakat sünnipäevapidu. Moodsad ajad:(

No comments:

Post a Comment