Thursday, January 13, 2011

Opelil pole kerenumbrit, neil on säilivuskuupäev!


Ja meie Ruudolfi säilivuskuupäev on arvatavasti ammu möödas - seekord suutis ta meid üllatada "kõigest" katkise radiaatoriga. Eriti meeldib mulle Ruudolfi oskus selliseid üllatusi ajastada. Jaanuarikuus, mis on ajalooliselt kõige vähema rahaga kuu. Ja juba teist korda siis kui me hakkame mõtlema kamina ehitamisele. Janek arvas, et talle ei meeldi nimi Ruudolf, sest probleemid hakkasid just pärast auto ristimist. No kui see aitab, võin ma talle mõne mehelikuma nime ka panna. Sylvester? Arnold? Chuck?
Mina arvan, et Ruudolfile ei meeldi kaminad. Või ei meeldi talle kui meil hästi minema hakkab, sest ma võin vanduda, et eile kui ma maja ees Hugot pissitasin, vaatas Ruudolf mulle ülbelt irvitades otsa.
Ahjaa, Hugo leidis ka siiski, et oleks jälle aeg plehku panna:(

No comments:

Post a Comment