Wednesday, April 7, 2010

Don't you just love Facebook?


Uskumatu, mille otsa võib netiavardustes koperdada. Mutrike ei ole eriti agar feissbuki kasutaja, aga täna kuidagi sattus seal surfama ja ei suutnud uskuda, keda kõiki on võimalik leida. 13 aastat on möödas sellest ajast kui Mutrike noore ja ilusana Rotary vahetusõpilaseks sattus. Peaegu 13 aastat pole Mutrike tollastest sõpradest midagi kuulnud ja nüüd korraga terve trobikond...
Kummaline on see, et alles hiljuti koristas Mutrike oma kolikambreid, viskas minema suure osa vanu kirju ja mõtles, et huvitav, millega võiksid praegu tegeleda nt Yuko, Najannguaq, Allison...
Huvitav kokkusattumus!
Kui nüüd suudaks Faylyni ka leida...

ps: Üle pika aja on Mutrike nii positiivne ja energiat täis, et isegi Suur Ja Tähtis Ettevõtte oma argieluga ei vihasta ega aja endast välja. Ju on põhjus taasleitud sõprades ja varahommikuses trükikojas käigus, et Ökovanaema üle vaadata:)

4 comments:

  1. Kas sa peaksid ka sellel pildil olema? Ma igatahes ei suuda tuvastada. (Faylynit ka ei leia, kuigi teda oleks vist raskem mitte märgata.)Igatahes vahva, kui sellest nii positiivse emotsiooni said.

    ReplyDelete
  2. Eks ma kusagil taga peidus olen, ma ise ka ei näe, aga tean, et olen olemas:) Faylynit ei saagi seal pildil olla, sest ta polnud Rotary vahetusõpilane, ta lihtsalt sattus vahetusõpilasena Lillehammerisse. Aga jube lahe igal juhul

    ReplyDelete
  3. Mari leidis su üles - sambast paremal on tilluke osa sinust paista.

    ReplyDelete