Sunday, September 21, 2014

Normaalsus on illusioon. See, mis on normaalne ämblikule, on kaos kärbsele.


Kui ma reede hommikul kell kaheksa toitude, bännerite ja muude Premium 7 teenindusjaama avamiseks vajalike asjadega koos katkise Mondeo-Matiga Diibi ees seisin, ei olnud mul just sellist tunnet, et kõik kontrolli all oleks. Kui ma lõpuks rendiautoga Tallinnast Tartu poole liikuma hakkasin olin ma kaks tundi ajagraafikust maas. Meil oli Tartus veel piisavalt teha. Kui ürituse alguseni oli jäänud pool tundi ja ma alles kohvi järele sõitsin, ei olnud ka veel tunnet, et kõik saab õigeks ajaks valmis. Aga sai. Igasugu muretsemine oli olnud asjata. Meil oli üks väga meeleolukas ja meeldejääv õhtupoolik. Heas seltskonnas. Hea toidu ja mõnusa muusika saatel. Diibi ja Vestmint Eventsi esimene ühine üritus oli korda läinud.
Koju jõudsin ma öösel kell üks. Mul oli tegelikult isegi natuke hea meel, et hommikusöögikursus edasi nihkus.Ma sain hommikul natuke kauem magada.
Ja veelkord suur tänu Froufroule fantastiliste seelikute eest. Õhtu oli tänu nendele veelgi glamuursem.

                                 















  







2 comments:

  1. Mul tuleb iga kord naer peale, kui ma loen Mondeo-Mati. :) Jõudu Matile, et ta veel kaua suudaks inimesi lõbustada ja sind sõidutada!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul on selline kahtlane tunne, et Mondeo-Mati vist lõpetas nüüd minju lõbustamise ja sõidutamise päriseks.
      Vana mees juba kah teine;)

      Delete