Wednesday, July 13, 2011

Varahommikud Ussipesas


Kui Janek oli enne kukke ja koitu tööle läinud ning ma olin tal palunud äratuskella hilisemaks helisema panna, lootsin ma veel vähemalt tund aega õndsalt põõnata. (Öösel, siis kui magama peaks, oli mul vaja jääda üht totakat filmi vaatama ja hiljem kui und ei tulnud "Viplalat" lugeda.) Minu und hakkas segama kummaline kolin magamistoa ukse taga. Skype'i ja Orkuti omavahelise kakluse jaoks oli see liiga vaikne ja Hugo ei oska trepist käia. Ma ei saanud aru, mis asi see on.
Magamine tuli pooleli jätta. Magamistoa ukse taga vaatas mulle otsa õnneliku näoga Skype ja mitte nii õnneliku näoga hiir.
Oli ilmselge, et magada ma enam rahulikult ei suuda (hiir oli ju majas!). Ma ei osanudki muud teha kui ülihelikiirusel duši all käia, riidesse panna ja tööle ära minna. Ilma igasuguse probleemita võin ma küll teha Hugole ja kassidele puugihoolitsust, kuid nii maanaine ma veel pole, et oleksin julgenud hiire majast välja toimetada.
Igal juhul loodan ma väga, et Janek jõuab töölt koju enne mind ja on kassi-hiire mängu tagajärjed magamistoa ukse tagant likvideerinud.

PS: kusjuures tegelikult ma leian, et hiired on armsad. (Arvatavasti tänu multikatele.) Aga mitte eluruumides. Olgu põllu peal või kusagil kaugemal armsad. Ja targemad, et mitte kassi küüsi langeda. "Vanemad olijad" oleksid võinud seda hiirt Skype'i eest hoiatada!

3 comments:

  1. Kui mul ükskord vannis (tühjas) hiir oli (linnas korteris), siis ma helistasin Taunole ja "palusin" tal kohe koju tulla ja see hiir sealt ära võtta. Ta keeldus (Norrast ei saavat keset ööd paanikas naise juurde koju sõita, st ta oli siis Norras tööl)! Õnneks Heinar tuli Rakverest (või mõnest teisest sarnasest kohast) ja päästis nii mind kui ka hiire...
    Ps. Rohutirts jäi minust meie korterisse, mina põgenesin maale ära, sest no mitte keegi ei tahtnud tulla seda tirtsu välja viima...

    ReplyDelete
  2. Eelmises korteris oli nii: tegin köögi süüa ja kõik oli super. Tahtsin võtta kapist jahu, tegin ukse lahti ja ... Miki vaatas vastu. Ise sama ehmunud, kui mina. Vaatasime siis tõtt. Panin ukse kinni, ja karjusin (jahu ei võtnud kaasa). Rohkem me ei kohtunud, kuid jahu käis ta siiski näppamas. Pärast Nööbi tulekut kolis ta vist välja.

    ReplyDelete
  3. Karjumine on hea viis hiirte peletamiseks. Minagi röökisin täiest kõrist, kui ühel hommikul hiir prügiämbrist välja hüppas. See toimus juba mitme aasta eest ja pärast seda ei ole ükski hiir julgenud mind külastada.

    ReplyDelete