Monday, December 20, 2010

Christmas at my house is always at least six or seven times more pleasant than anywhere else. We start drinking early...


...And while everyone else is seeing only one Santa Claus, we'll be seeing six or seven. (W. C. Fields)

Tornkook sai valmis tehtud (kuigi ikka veel ei võtnud ma õppust, miks kokaraamatus oli kirjas, et vormid VÄGA hästi võiga määrida; kolmas kord oleks ehk juba targem, aga vist enam ei viitsi. Sõltub ka sellest, kas Keilas supermarketites on mandleid müüa või mitte). Pasteet ka (kaua see säilib üldse?). Kuusk sai läbi lume metsast tuppa tiritud (nii et pärast istusime tükk aega Janekiga majatrepil, hing paelaga kaelas, sportlikud nagu me oleme. kuigi mina ju olen juba 2 kuud (!!!)trennis käinud). Hugo sai korraks ära kaotatud (no ei olnud võimalik rihmaga temaga metsas jalutada). Vaibad said tolmu- ja Hugokarvavabaks, diivan kassikarvavabaks imetud. Olemasolevad kingid said ära pakitud (kasutades 100% taaskasutust ja loovust, nii et isegi Janek sattus hasarti ja hakkas pärlite leidmiseks majas leiduvaid jõulukaunistusi kääridega purustama). Telekast sai vaadatud kummalisi jõulufilme (see on ju nagu traditsioon, et jõulude ajal peab halbu jõulufilme vaatama).

Ehk siis teiste sõnadega nii palju kui üldse võimalik, on jõulutunne majja toodud. Ja kuna ma olen sellest aastast tegelikult tsips väsinud, siis võtan ma ka blogimises aja maha (igaks juhuks annan teada, et pärast ei peaks etteheiteid kuulma, et "miks blogis midagi uut pole". Hooaeg sai läbi. Just nagu telesaadetega.)
Kuna uus hooaeg algab - ma veel ei tea. Kõik sõltub ju sellest, kas mul on midagi TARKA sel aastal veel öelda või mitte (hmmm, aga mul on ju ALATI midagi tarka öelda?)
Siiski igaks juhuks soovin aga kõigile pühasid ette ära!

"Oh look, yet another Christmas TV special! How touching to have the meaning of Christmas brought to us by cola, fast food, and beer... Who'd have ever guessed that product consumption, popular entertainment, and spirituality would mix so harmoniously?"
(Bill Watterson, Calvin & Hobbes)

ILUSAID PÜHI!

No comments:

Post a Comment