Monday, July 27, 2009

Kes ei ole rumal?




Kas see on rumal,
Kes usub, et on olemas jumal
Et meid ümbritsevad inglid
Ja päkapikud toovad kingid?

Aga kui meid ümbritsevadki inglid
Ja päkapikud toovad kingid
Ja kuskilt jälgib meid jumal
Siis ta ei ole ju rumal

(Veste Palgi)

Ma usun, et lapsepõlv on kõige ilusam aeg inimese elus, nii et jumal tänatud, et minu elus ja minus endas on kõigest hoolimata säilinud lapselikku sära ja elevust, lapselikku uudishimu ja avastamisrõõmu. Ma võin küll saada vanemaks, aga ma keeldun täiskasvanuks saamast. Ma elan nii, et ma oleksin rahul ja õnnelik, et ka vihmastes päevades paistaks päike, ma elangi naiivse teadmisega, et teisel pool vikerkaart ongi olemas rahapada, et päkapikud toovad kingid, et meid ümbritsevadki inglid....

Ja siis ma ei ole ju rumal!

No comments:

Post a Comment