Monday, July 27, 2009

Minu "vasikas" jõudis raamaturiiulitele



Ja valmis ta saigi!

„Kas see on rumal“ on romaan eneseleidmisest, vastupidamisest ja pisiasjadest, mis raskuste kiuste naeratama panevad. Kas senini kingadest ja shoppingust naudingut tundnud noor naine saab olla õnnelik, kui ta ühel päeval töö kaotab? Kui ta abikaasa töö kaotab? Kui ahnus ja õelus argipäeva segama hakkavad? Kui kõik tundub viltu kiskuma? Kas ta on kaotanud kõik või on see hoopis uus algus...

Romaan on kirjutatud puhtalt autori emotsioonidele, tunnetele ja vaadetele tuginedes. Ta ei väida, et tema arvamus on ainuõige, aga usub, et see raamat toob oma naiivsuses ka teiste ellu natuke päikest ja tillukese muige suule, veel parem kui lausa naerma suudab ajada.
Ehk paneb see romaan inimesed mõtlema ja omavahel rohkem rääkima ja teineteist kuulama. Sest tihti me küll kuuleme, aga ei kuula ja räägime, aga liiga hilja, liiga vähe või sellest, mis ebaoluline.....

http://www.apollo.ee/product.php/0995917

http://www.rahvaraamat.ee/index.php?id=62&no=R114259



TÄNUD
Perekonnale, kes oma olemasoluga on mind rõõmustanud, kurvastanud, vihastanud, lohutanud, naerma ja nutma ajanud – kui poleks neid, poleks pooltki lugu.

Janekile, kes suudab üle elada nii mu saiapuru-draamad kui liha-sõjad olles kka veel rahulik ja täie mõistuse juures inimene.

Enele, kes taasäratas minus soovi midagi ära teha oma unistuste täitumiseks.

Gängile, kes on aidanud mul oma normaalsuse/ebanormaalsuse säilitada.

Kõigile minu veidrusi mõistvatele sõpradele – tänu teile on mu elu ja lugu värvikam.

Suur tänu kõigile loo negatiivsematele tegelastele – aitäh, et te olemas olete;
tänu teile olen ma nii palju kasvanud!

Kõige suurem tänu Elule, kes (või mis?) on mu eluteele visanud vimkasid ja viperdusi, õnnestumisi ja nurjumisi, pisaraid ja naeru, õnne ja armastust, vihkamist ja kadedust.....

Ja tänu erinevatele õppetundidele ja märkidele – ma luban, et hakkan varsti heaks inimeseks.


Päris heaks inimeseks.


Päriselt ka.

(Mitte et ma juba praegu ei oleks hea, aga veeeel rohkem heaks)


Ausõna.


(Mitte et ma teaks täpselt, kuidas see täpselt käib)



Aga ma luban, et ma pingutan selle nimel....



Kui mul just meelest ära ei lähe.


(Sest vahepeal kipub ikka minema........)



Ja ma ei jää paigale seisma – ma põrutan kuu poole. Sest isegi kui ma lendan mööda, maandun ma tähtede seas. (Les Brown)


Järgmiste lugudeni,
Maria

No comments:

Post a Comment