Wednesday, July 7, 2010

Tark perenaine


Kodus olles olen ma väga palju targemaks saanud (tolmuimeja kasutamisest maja värvimiseni) ja köögis olen ma end ikka alati keskmisest natuke targemaks pidanud. Nädal tagasi avastasin ma närtsinud tulbipeenrast suure tillikimbu - väga see mind ei üllatanud, sest varasemalt oli till just seal kasvanud. Mul oli lausa hea meel, sest mis saaks olla veel parem kui värske tilli maitse toidus. Korjasin korraliku kimbu, maitsesin natuke ja mõtlesin küll, et kummaliselt maitsetu ja pigem mõrkjas, aga ei pööranud sellele ka rohkem tähelepanu. Tillikuhil läks otsejoones pannil säriseva kana maitsestamiseks. Süües olin ma küll veidike pettunud, et toidul üleüldse tilli maitset polnud, aga ikkagi ei pööranud ma sellele suuremat tähelepanu.
Janek ka ei öelnud midagi. Ju ta on nii hästi "dresseeritud", et väga ei julge öelda ka, kui naisel midagi köögis viltu läheb.
Söök sai söödud ja till unustatud...kuni eilseni, mil avastasin, et tillil ei saanudki tillimaitset olla, sest tegu oli hoopis üüratu kummeliga! Nojah... võib-olla ma siiski pole köögis keskmisest palju targem. Küll aga loomingulisem, eks?

2 comments:

  1. Mhm... väga huvitav. Kana kummeliga, sest võib saada hoopis ju su uus firmaroog. Suurimad avastused juhtuvatki juhuslikult, ekslikult:)

    ReplyDelete
  2. Just! Ma arvan, et sattusin niiviisi millegi väga suure otsa - oota ja vaata, et varsti pakuvad kõik trendikamad lounge'id kana kummeliga:)

    ReplyDelete